ua ru

Новини

Наші бренди Афіна Логістик Ми та партнери Наше життя

в нашому портфелі два нових контракта

в нашому портфелі два нових контракта -
2018-08-03 15:05:00

З 1 серпня 2018 року на території Одеської, Миколаївської та Херсонської області ЦК АФІНА почала дистрибуцію брендів двох найбільших міжнародних компаній: Unilever і Schwarzkopf.

 

Компанія Unilever є одним з провідних світових виробників і постачальників продуктів харчування, засобів особистої гігієни, косметичної продукції та товарів по догляду за будинком. Кожен день 2,5 мільярда споживачів використовують продукцію Unilever у понад 190 країнах світу. Кількість співробітників компанії досягає 161 000, а обсяг продажів у 2017 році склав 53,7 млрд. Євро. Більше половини підрозділів (57%) компанії оперує на розвинених ринках і тих, що стрімко розвиваються. Unilever володіє більш 400 брендами по всьому світу, включаючи  Dove, Domestos, Hellmann's, Lipton, Wall's, PG Tips, Ben & Jerry, Magnum і Lynx.

 

В Україні компанія представлена вже 25 років. Портфель брендів в Україні включає глобальні, а також локальні бренди, такі як чай Lipton, Brooke Bond та Бесіда; косметична продукція та засоби особистої гігієни: Dove, Camay, Черный жемчуг, Чистая линия, Бархатные ручки, Сто рецептов красоты, Лесной бальзам, Clear, Dove, Timotei, Axe, Rexona; засоби по догляду за будинком Cif, Domestos і Glorix.

 

У портфелі ЦК АФІНА представлені наступна продукція компанії Unilever:

 

Історія компанії Schwarzkopf почалася в Берліні в 1898 році, коли хімік Ханс Шварцкопф придбав невеликий аптечний магазин і відкрив у ньому парфумерну секцію.

Першим продуктом Шварцкопфа став порошковий шампунь, як альтернатива простому туалетного мила або дорогим оліям, які раніше використовувалися для миття волосся.

В 1947 році Шварцкопф вперше представляє на німецький ринок засіб для холодної завивки. Поява цього засобу зробила революцію в перукарській справі. Тепер жінки могли змінити свою зачіску більш щадним способом в порівнянні з тепловою завивкою, при здійсненні якої волосся потрібно нагрівати майже до 100-градусної температури. У 1949 році з'явився шампунь Schauma.

В 1955 році ринку Німеччини був представлений Taft — «рідка сітка для волосся», інакше, лак для волосся. Популярність нового засобу була так велика, що в період економічного буму в післявоєнній Німеччині в ужиток увійшло нове дієслово "taften", що означає «формувати зачіску за допомогою лаку для волосся».

У 1995 році відбулося поглинання компанією Henkel компанії Schwarzkopf, і, таким чином, на європейському ринку з'явився один з найбільших постачальників косметичних засобів по догляду за волоссям.

В нашому портфелі представлені такі бренди компанії: