Торговельно-Промислова Корпорація «Ольвія» розпочала дистрибуційну діяльність у 1994 році.
В 2004 році була зареєстрована компанія ТОВ «АФІНА-ГРУП».
З 1994 до 2010 рр. в асортиментний ряд компанії входили товари для дому, текстильні вироби, посуд, товари для дітей, побутова хімія (Китай, Корея, Тайвань, Бельгія, Нідерланди, Великобританія, Франція). У 2010 році в результаті масштабної реструктуризації Афіна-груп вибрала основною сферою діяльності дистрибуцію FMCG Non-Food.
Компанія ТОВ «КРАЙТЕКС-СЕРВІС» була створена в 1995 році як дистриб'ютор FMCG Non-Food (побутова хімія, косметика, гігієна). До складу ГК Афіна увійшла на початку 2013 року.
В даний час напрямок Дистрибуція Non-Food управляє портфелем з більше 30 контрактів з міжнародними та національними виробниками товарів по догляду за будинком, засобів особистої гігієни, косметики і побутової хімії. Продажі ведуться через мережу з 16 філій повного циклу і 5 віддалених торгових команд в 14 областях України.
В 2014 році ГК АФІНА додала новий напрямок діяльності: імпортно-експортні операції. На поточний момент в портфелі напрямку Імпорт 6 контрактів з виробниками засобів гігієни, побутової хімії, товарів з догляду за оселею і продуктів харчування. Теприторія покриття - вся Україна (власна філіальна мережа + субдистриб'ютори та ключові національні та локальні торгівельні мережи).
В 2017 році у складі ГК АФІНА відокремився підрозділ ЛОГІСТИЧНІ ПОСЛУГИ. На сьогодні підрозділ представлений 4 розподільчими центрами в Київі, Дніпрі, Одесі та Кривому Розі, загальною площею майже 32 000 кв м. Підрозділ надає повний пакет послуг, у тому числі приймання та зберігання товару, комплектацію замовлень, передпродажну підготовку, доставку, облік та надання звітності.
В 2018 році ГК АФІНА розпочала створення та просування власних брендів. На сьогодні в нашому портфелі 13 власних торговельних марок в категоріях догляд за оселею, гігієна, засоби для прання.
В 2020 році був створений новий підрозділ Afina Brand Lab (Лабораторія брендів Афіни), який об'єднав управління імпортними контрактами на власні бренди. Мета Afina Brand Lab - формування портфелю брендів, які цікаві ринку України та затребувані в усіх каналах збуту. Бренди портфелю Afina Brand Lab продаються по усій території України через мережу філій Афіна-груп та Крайтекс-Сервіс, за допомогою субдистриб'юторів на тих територіях, де у ГК АФІНА доки немає власних філій, а також в ключових мережевих ритейлерах.