Підприємство Unilever в Україні розпочало свою діяльність 1 травня 1993 року з відкриття офісу в Києві. Через п'ять років було прийнято рішення про реєстрацію компанії на території нашої країни і в даний час в результаті стрімкого розвитку організація має також офіси в Дніпрі, Харкові, Львові та Одесі.
Таким чином, транснаціональний англо-голландське підприємство, історія якого починається в 80-х роках ХІХ століття, створило базу для роботи на території України.
ТОВ «Афіна-груп» – дистриб'ютор Unilever
Майже відразу після початку діяльності потрібно організувати потоки вантажів. Компанія постачає:
- миючі засоби;
- товари побутової хімії;
- вироби для догляду за собою;
- косметику;
- товари для домашнього використання;
- продукти харчування.
Широкий асортимент забезпечує потужне присутність фірми на ринку України, тому грамотна дистрибуція Unilever має величезне значення.
В даний час дистрибуція Юнілевер охоплює такі торгові марки, як Calve, Rama, Brooke Bond, Lipton, СгимеВопјоиг, Бесіда, CIF, Rexona, Knorr, Sunsilk, Domestos, Axe, Dove, Timotei і CLEAR. Компанія «Афіна-Груп» – офіційний дистриб'ютор, який представляє всі види товарів, забезпечує своєчасну поставку в регіони країни і регулює мінімальний обсяг товарів на складах регіональних філій.
Дистрибуція Юнілевер в Україні. Що ми можемо запропонувати нашим партнерам
Ми розуміємо, що грамотна логістика – основа безперебійної прибуткової торгівлі якісним товаром. У нашому розпорядженні знаходяться два великих центру по розподілу продукції, що робить можливим оперативну обробку потоків товарних партій і дозволяє контролювати обсяги, стан і структуру товарних запасів. Дистрибуція Unilever сьогодні неможлива без відповідності всіх систем сучасним стандартам, тому всі наші склади обладнані автоматизованими системами обліку і управління.
Для того, щоб у будь-якому куточку країни кожен бажаючий міг в будь-який момент купити наявну на наших складах продукцію, ми, як дистриб'ютор Юнілевер, виконуємо вимоги до транспортування і зберігання товарів, забезпечуємо своєчасну поставку продукції нашим торговим партнерам. Ми одночасно взаємодіємо з усіма клієнтами, відвідуємо їх на регулярній основі і використовуємо всі канали продажів. Великі фінансові ресурси направляються на вдосконалення технічного оснащення торгових команд.